Cat de rapida ar trebui sa fie scaderea in greutate?

Ritm sigur de pierdere în greutate. Ritmul optim al scăderii în greutate protejează masa musculară şi forţa

Chiar şi cei care declară contrariul, de fapt în sinea lor tot şi-ar dori să slăbească într-o săptămână 10 kilograme.

  • Obiective mici de pierdere în greutate
  • Linia de jos Este normal să vrei să slăbești cât mai repede.
  • Care e ritmul sănătos de a slăbi kg pe lună © Autor: Patriche Silvia Lumea agitată în care trăim, precum și tehnologia care avansează de la o lună la alta, ne face să ne dorim să obținem rezultate rapid.
  • Cum să pierzi 25 de lire în două luni | roera.ro

Şi de fapt e omeneşte să îţi doreşti rezultate rapide. Diferenţa se face în punctul în care unii oameni acceptă un ritm moderat al scăderii în greutate, iar alţii devin frustraţi, se înfurie şi în cele din urmă renunţă, atunci când cântarul le arată doar kilograme date jos într-o lună.

ardeți grăsimea

Aceştia sunt de cele mai multe ori cauze pierdute, pentru că oricâte bullshituri ar citi pe net sau ar vedea pe la vreun post tv, nu ai cum să slăbeşti şi rapid şi durabil. Da, poţi să slăbeşti rapid, însă în mod sigur te vei îngrăşa la loc în următoarea perioadă.

Cum să pierzi 25 de lire în două luni

Şi vei intra şi mai adânc în ciclul frustrării. Acelaşi lucru se întâmplă şi în cazul sportivilor. Atunci când scăderea în greutate se impune, sportivii sunt sfătuiți să își atingă obiectivul treptat, la o rată a reducerii greutății de 0, kg pe săptămână.

cum să ne ardem grăsimea corpului

Uneori este mult şi atât. Doar că unii dintre ei nu au răbdare, vor rezultate rapide, trebuie să intre în categorie etc.

Este rău să slăbești prea repede?

În plus, un regim alimentar echilibrat li se pare ceva mult prea soft, având drept contraexemplu regimuri stupide de înfometare, care aşa cum spuneam, dau rezultate cel mult pe termen scurt sau foarte scurt. S-a pornit de la premiza că regimurile de scădere în greutate cu efecte mai rapide ar putea afecta mai mult masa musculară şi performanţa fizică forţa.

Au fost incluşi în studiu 24 de sportivi cu vârste în ritm sigur de pierdere în greutate de 24 ani şi greutate medie kgcare au fost distribuiţi aleator în cele 2 grupuri — scădere rapidă şi scădere lentă.

Pierderea în greutate se retrage Wisconsin

Ei au urmat regimuri alimentare destintate scăderii în greutate în ritmurile amintite anterior. Toţi sportivii au pariticpat la câte 4 antrenamente de forţă pe săptămână.

scădere în greutate masculină peste 40 de ani

Le-au fost determinaţi o serie de parametri înainte şi după studiu care a durat între 5 şi 8 săptămâni, în funcţie de ritmul scăderii în greutate — greutatea corporală, compoziţia corporală cu metoda DEXArepetarea maximală 1-RMtimpul la sprint pe 40 metri şi săritura verticală.

Greutatea corporală a scăzut la ambele grupuri cu aprox.

Sus Greutatea corpului unei persoane este determinata de cantitatea de energie acumulata in urma consumului de alimente si de cantitatea de energie consumata de activitatile zilnice. Energia se masoara in calorii.

Masa musculară a crescut la grupul cu scădere lentă cu aprox. Pentru o persoană de 70 kilograme asta înseamnă grame, deci rotund 0,5 kg.

indice glicemic pentru pierderea de grăsime

Într-o lună se pierd astfel 2 kilograme. La prima vedere ar putea să pară puţin, însă un astfel de studiu ne arată că un program de scădere în greutate bine gândit poate să conducă exact către obiectivele propuse — pierderea doar a masei adipoase excedentare, ba chiar şi o mică creştere a masei musculare.

În plus, menţinerea forţei dovedită prin măsurarea 1RM este esenţială pentru sportivi, care îşi propun să scadă în greutate pentru că vor avea un avantaj asupra adversarilor dacă vor cântări mai puţin, însă se grăbesc să ajungă acolo prin metode drastice, ceea ce le afectează o serie de parametri funcţionali absolut esenţiali pentru obţinerea performanţelor dorite.

Un ritm moderat al scăderii în greutate este indicat oricui, nu numai sportivilor. Mulţi dintre cei care îşi propun să scadă în greutate se grăbesc să vadă rezultate rapid, însă nu îşi dau seama că de fapt îşi sabotează şansele reale de a ajunge la o greutate optimă.

Despre noi Mers bun si sanatos - Poti slabi mergand pe jos? Traim cu ideea ca trebuie sa muncesti din greu in sala de sport in fiecare zi sau sa alergi zeci de kilometri pe luna pentru a scapa de cateva kilograme. Ce ar fi daca ti-am spune ca poti slabi doar mergand pe jos? Urmeaza doar cateva reguli simple si vei putea arde calorii intr-o iesire la tara impreuna cu familia sau in drum spre munca.