Secretul #1: Poti mai mult decat crezi (si mai usor)

Slabire arata mai musculos, Cum sa iti definesti musculatura in doar 8 SAPTAMANI

By Radu Antoniu May 9, 0 Cu tricoul pe tine pari subțirel iar cu tricoul jos pari gras? Foarte mulți oamenii nu se pot hotărî dacă să ia masă sau să slăbească pentru că sunt la fel de nemulțumiți de mărimea lor dar și de definire.

Confuzia duce la indecizie iar indecizia e unul dintre principalele motive pentru care mulți băieți nu fac progres la sală.

eca arzator de grasimi kinobodul de pierdere de grăsime

Aici devine util articolul ăsta. O să te ajute să te decizi care ar fi cea mai bună alegere pentru tine, în funcție de condiția fizică în care ești acum.

Pierderea din greutate nu asigură neapărat că raportul dintre grăsime și mușchi devine mai bun, din cauză că o mare parte din kilogramele pierdute pot însemna masă musculară. Din păcate asta e o greșeală pe care-o fac o grămadă de oameni și observă că deși au pierdut multă greutate, în final corpul lor încă arată pufos și moale sau au pierdut mult din dimensiunile mușchilor. Tu nu cred că vrei asta… În articolul de azi ai să afli cum să slăbești grăsime fără să pierzi și din masa musculară pentru ca la finalul dietei să arăți definit și musculos. Asta trebuie să faci dacă vrei să ajungi shredded sau ripped. Cei care sunt mai grași și vor să slăbească până la o greutate normală, nu trebuie să-și facă griji decât de menținerea unui deficit caloric modest.

Vom analiza mai multe categorii de oameni: 1. Grași cu foarte puțină masă musculară 2. Grași musculoși 4. Slabi cu burtă 6.

  • Fa o prioritate din a te alimenta corespunzator!
  • Cum ar fi sa-ti poti sculpta un corp mai fit si mai atragator, mult mai rapid si cu mai putine batai de cap decat majoritatea oamenilor?
  • Ричард все еще негодовал, когда они с Николь ложились в постель.
  • Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi – Think Eat Lift

Natural Slabi Pentru fiecare categorie în parte am să-ți spun ce cred eu că trebuie făcut și de ce. Odată ce ai indentificat în care categorie te afli, vei afla în sfârșit răspunsul la întrebarea: Ar trebui să iau masă sau să slăbesc? Încurajați soția să slăbească gata? Hai să începem! Care e corpul la care vrem să ajungem? Acuma, înainte de toate, vreau să clarificăm un lucru: Recomandările de mai jos sunt pentru estetică, deci oamenii care se antrenează ca să arate bine.

E important de făcut distincția asta pentru că modul cum arăți și performața fizică nu sunt același lucru.

gama de arsuri de grăsime scădere în greutate pentru femeia în vârstă de 59 de ani

La ce mă refer când zic estetică? Mă refer la un corp care arată ceva de genul ăsta: Umeri lați, talie subțire, spate în formă de V, piept pătrățos masculin și brațe groase dar definite.

Într-adevăr cei de mai sus sunt la un nivel foarte avansat dar cred că așa vor să arate în final majoritatea băieților care merg la sală.

2. Fa antrenamente de forta

Dacă vrei să afli mai multe despre ce anume face un corp mai estetic decât celălalt, vezi filmulețul  Cum îți faci un corp estetic. Bun, deci presupunând că fizicul de genul ăla e și scopul tău, hai să vedem acuma ce trebuie să faci în funcție de situația în care te afli.

O să începem cu categoria celor mai grași. Grași cu puțină masă musculară Aici ne referim la o persoană care deși are o greutate mare, nu prea are masă musculară. În mod evident, cea mai bună alegere a lor ar fi să slăbească. O să dureze o vreme dar de fapt ei au potențialul de a face cea mai spectaculoasă transformare în decursul unui an. Așa cum am zis în articolul Cum să crești în Masă Musculară și să slăbești Grăsime în Același Timp , datorită rezistenței la insulină și procentului mare de grăsime corporală, începătorii grași pot crește foarte bine în slabire arata mai musculos musculară chiar dacă sunt la deficit caloric.

E singurul scenariu în care corpul folosește energia obținută din arderea grăsimii corporale pentru a susține creșterea musculară. E destul de șmecher dacă stai să te gândești. Celor din categoria asta le-aș recomanda să urmeze Programul de Definire XO. În alimentație vor menține un deficit de calorii pentru a permite slăbirea de grăsime iar la sală se vor antrena pentru forță pentru a stimula creșterea musculară.

ty dolla $ ign slabire băuturi sănătoase care să te ajute să slăbești

Grași musculoși Spre deosebire de prima categorie, o mare parte din greutatea acestor oameni e masă musculară. Cea mai bună strategie și pentru ei e să slăbească. Asta le va dezvălui masa musculară și le va reduce mult talia făcându-le pieptul, spatele și brațele să pară mai mari.

Secretul #2: Poti Modifica Rapid Compozitia Corporala

Partea faină și în cazul ăsta e că procentul mare de grăsime corporală probabil o să le permită încă să facă progres la sală în primele săptămâni de deficit. Ăsta e motivul pentru care mulți oameni care pornesc grași pot crește în masă musculară când slabire arata mai musculos din greutate. Și lor le-aș recomanda să urmeze Programul de Definire XO. În alimentație ei vor menține un deficit de calorii pentru a permite slăbirea de grăsime și vor respecta un raport corect de macro-nutrienți în special proteine pentru a susține masa musculară și forța la sală.

Antrenamentele cu greutăți mari vor ajuta la menținerea masei musculare sau chiar la creștere iar exercițiile cardio vor avea un loc secundar.

Ce este slăbitul din grăsime?

Musculoși cu ceva grăsime Asta e probabil cea mai faină categorie în care să te afli. Construirea de masă musculară, partea cea mai grea e rezolvată, acum trebuie doar să reduci procentul de grăsime corporală ca să-ți dezvălui mușchii.

pierderea in greutate a soldurilor grele de pierdere în greutate

Deci alegerea potrivită e definirea. Odată cu slăbirea de grăsime vor apărea pătrățelele pe abdomen, talia se va micșora mult făcând spatele și pieptul să pară mai mari, umerii vor părea mai lați, pieptul va căpăta o formă mai pătrățoasă masculină, mușchii brațelor vor avea separație vizibilă iar umerii vor căpăta o formă rotunjită. Mulți oameni nu înțeleg cât de mult contează definirea pentru un corp fain. E mult, mult, mult mai importată decât masa. În amândouă situațiile se antrena slabire arata mai musculos fel și avea același slabire arata mai musculos de dezvoltare musculară dar din cauza definirii crescute arăta mult mai bine în a doua poză.

Sfaturi pentru barbatii slabi care vor muschi

Știi care cred că e principala problemă a oamenilor din categoria asta? De foarte multe ori ei nu-și dau voie să slăbească pentru că și-au fixat în minte că trebuie să aibă o anumită greutate sau anumite măsurători. Deseori supraestimează câtă masă musculară au și subestimează câtă grăsime au. Acuma, oamenii pe care-i vedem noi la sală nu sunt la potențialul genetic, evident, și totuși ei vor să aibă 85kg la cm și vor să fie și definiți pe deasupra.

Not gonna happen bro, decât dacă ești la un nivel de elită și te antrenezi corect de peste 8 ani. Deci, cei musculoși cu ceva grăsime ar trebui să slăbească ca să arate excelent chiar dacă vor fi mai mici la măsurători.

mod de siguranță de a slăbi Obiectiv de pierdere în greutate pe lună

Pentru slăbit le-aș recomanda  Programul de Definire XO. Îi va ajuta să-și seteze alimentația pentru a slăbi doar grăsime iar antrenamentele minimaliste îi vor ajuta să-și mențină sau crească forța chiar dacă abilitatea lor de recuperare e mai scăzută. Mi-ar plăcea să spun că vor putea crește și în masă musculară în timp ce slăbesc dar adevărul e că de cele mai multe ori ei nu mai pot face asta  fiind deja un slabire arata mai musculos avansat de dezvoltare musculară.

Ei întreabă cel mai des dacă ar trebui să ia masă sau să slăbească.

Transformarea Mea - Strategie pentru slabit

În general eu consider că ei ar trebui să înceapă cu o perioadă de slăbit. Da, da, știu, pentru unii sună a blasfemie pentru că deja sunt destul de mici și dacă slăbesc și mai mult, o să fie literalmente subțirei.

Sfaturi pentru barbatii slabi care vor muschi de Roxana Nitescu Luni, 02 Iulieora Daca ai fost dintotdeauna un barbat slab, din punct de vedere al greutatii corporale, nu inseamna ca trebuie sa ramai asa. Poti sa construiesti masa musculara, pentru a te simti mai bine in pielea ta in cazul in care ai vreun complex. Iar avantajul este ca nivelul de grasime din corpul tau este destul de mic, astfel ca atunci cand vei incepe sa pui ceva muschi pe tine vei obtine o infatisare atletica.

Au dreptate, e o obiecție bună dar sunt câteva motive întemeiate pentru care recomand asta: 1. Ca începător sau începător-intermediar poți să crești în masă musculară într-un ritm bun chiar și atunci când slăbești. Ai numai avantaje.

1. Fa o prioritate din a te alimenta corespunzator!

Pe de altă parte dacă ai începe cu o perioadă de masă într-adevăr vei lua masă musculară ceva mai slabire arata mai musculos 1. În scurt timp vei ajunge prea gras și va trebui să slăbești oricum. Slăbind grăsime la început te pregătești pentru o perioadă de luat masă pe termen lung. Nu sună mai bine? Iei mai eficient masă musculară fără grăsime când ești mai slab. Asta se întâmplă datorită sensibilității crescute la insulină care te ajută să te folosești mai eficient de carbohidrați și datorită nivelurilor mai crescute de testosteron.

Află mai multe despre asta din articolul Pregătiri pentru Perioada de luat Masă 4. Slăbirea de grăsime e cel mai rapid mod de a-ți face corpul mai fain. Chiar dacă o să fii mai mic la greutate și măsurători, vizual vei arăta mai musculos decât înainte din cauza definirii crescute.

Uită-te la poza de mai sus cu fratele meu Andrei. În a doua poză avea cu 6kg mai puțin decât în prima! În poza a treia avea 4 luni de când începuse o perioadă de luat masă și încă arăta la fel de definit.

Deci ăsta ar fi sfatul meu. Când ai de ales între a fi prea slab pentru o perioadă sau prea gras pentru o perioadă, aș alege întotdeauna să fiu prea slab.