9 trucuri pentru a scădea consumul de carburant - Promotor

Voi pierde în greutate făcând rpm. Turul Octavia Skoda Octavia I - merită atenție. Caracteristici de performanță Octavia Tour

  • Turul Octavia Skoda Octavia I - merită atenție. Caracteristici de performanță Octavia Tour
  • 9 trucuri pentru a scădea consumul de carburant - Promotor
  • Тест драйв Пять легенд ралли: спуск с горы | AvtoTachki

Pinterest Dacă ai fi menționat HIIT înmajoritatea oamenilor ar fi presupus probabil că vorbești despre un album Oasis și nu despre un stil de practică, dar s-a întâmplat să fie anul în care s-a născut una dintre cele mai cunoscute filiale HIIT: Tabata -Training. Ce este antrenamentul Tabata? Tabata a fost numită după profesorul Izumi Tabata, care a efectuat un studiu asupra efectelor HIIT asupra fitnessului aerob și anaerobic și compararea acestora cu antrenamentul internat.

Studiul original a folosit sportivi de înaltă calificare, împărțiți în două grupuri.

Recommended Posts

Una a finalizat cinci sesiuni de antrenament pe săptămână în regim de echilibru, în timp ce cealaltă a finalizat patru unități de instruire HIIT plus una în regim de echilibru. HIIT a avut un antrenament foarte intens timp de 20 de secunde, urmat de o pauză de zece secunde, care a fost repetată de opt ori pentru un total de patru minute. Această pauză de patru minute a fost precedată de o încălzire de cinci minute, urmată de o încălzire de două minute, cu întregul exercițiu efectuat pe o bicicletă staționară.

În timpul secțiunilor intense, sportivii au trebuit să mențină o viteză de peste 85 rpm sau au fost descalificați. La sfârșitul studiului, ambele grupuri au înregistrat o creștere a VO2 max practic, cât de eficient poate utiliza organismul oxigendar cei care au utilizat voi pierde în greutate făcând rpm Tabata și-au îmbunătățit și capacitatea anaerobă. De atunci, antrenamentul Tabata a însemnat antrenament care este împărțit în 20 de secunde de muncă și zece secunde de repaus, repetate timp de patru minute.

Tipul corpului, dimensiunile, volumele, greutatea

De atunci, oamenii adaugă adesea mai multe ture și formează pregătire în blocuri de 4 minute. Este folosit și astăzi ca metodă eficientă de ardere a grăsimii dar nu pentru a pierde în greutate, acesta nu este un protocol pentru începători, nu uitați. De ce?

voi pierde în greutate făcând rpm

Doar zece secunde de recuperare după 20 de secunde de efort nu sunt suficiente pentru a vă inspira complet. Ca urmare, ritmul cardiac va rămâne ridicat, iar oboseala acumulată va duce rapid la un șoc pentru corpul tău care eliberează sursele de energie ascunse înapoi în celulele grase. Acest lucru înseamnă că s-ar putea să nu arzi că multe calorii în timpul celor patru minute reale de exercițiu, dar corpul tău arde calorii în repaus la o rată mai mare în următoarele ore.

voi pierde în greutate făcând rpm

Unele studii voi pierde în greutate făcând rpm arătat că metabolismul dvs. Antrenament Tabata Tabata nu se antrenează pentru începători, deoarece este important ca pauzele de 20 de secunde să fie finalizate la intensitate maximă. Cel mai bun mod de a face acest lucru este însă să faci exerciții care să poată crește intensitatea rapid și în siguranță. Așa că începe să lucrezi la o mașină cardio sau să faci exerciții simple de greutate corporală, cum ar fi pushups sau squats neponderați.

Trebuie doar să fii atent la anumite lucruri pe care le faci greşit şi să iei măsuri în consecinţă.

Pentru a reitera cel mai important lucru, făcând din dreapta Tabata să te facă să te simți ca o tortură absolută timp de patru minute. Nu ar trebui să poți vorbi în timpul denivelărilor intense.

Puteți practica Principiul Tabata în blocuri de patru minute și puteți schimba exercițiul după fiecare pauză de patru minute.

Keto Light Dieta

De exemplu, ai putea face patru minute cu rower-ul, patru cu push-up-uri, patru cu squats-ul de sărituri și patru cu bicicleta staționară. Cu toate acestea, nu doriți să faceți antrenamentul general prea mult, deoarece acest lucru este posibil să se întâmple, ceea ce înseamnă că nu puteți menține intensitatea.

Marcă, serie, model, ani de producție

De asemenea, este important să vă încălziți la intensitate maximă înainte de primul antrenament de 20 de secunde. Antrenament de Tabata cu 20 de minute în întregime Dacă sunteți gata să încercați Tabata, puteți finaliza acest antrenament de 20 de minute Expertul de antrenament muscular maxim Dan Lambert, care se concentrează pe mușchi peste tot, este un punct de plecare excelent.

Opriți exercițiul A timp de 20 de secunde, odihniți-vă zece secunde, apoi terminați exercițiul B timp de 20 de secunde și reparați-vă timp de zece secunde.

voi pierde în greutate făcând rpm

Repetați acest model de patru ori pentru o Tabata completă și apoi continuați cu următoarea pereche de practici. Completați cinci runde cu un total de cinci perechi de exerciții diferite.

Five Rally Legends: Downhill

Lasă mâinile și așează-le pe podea chiar în afara picioarelor. Mențineți-vă miezul în mișcare și săriți repede cu spatele, astfel încât să aterizați în poziția înaltă. Apoi sari cu picioarele înapoi între mâini.

voi pierde în greutate făcând rpm

Sari în sus și apleacă-ți mâinile peste cap. Așezați-vă pentru a ridica bila medicamentului, țineți-vă spatele drept și țineți mingea medicamentului de părțile laterale, astfel încât palmele să se înfrunte.

Întoarce-te în picioare și aduce mingea peste cap. Apasă-ți glutele pentru o forță suplimentară și lovește mingea cu toată puterea în pământ.