Remodelarea corporală: scădere în greutate sau pierdere în centimetri?

Pierderea de grăsime aceeași greutate

De ce trebuie înlocuită pierderea în greutate cu pierderea de grăsime

Pierderea de grăsime vs pierderea în greutate by Laura Dolson Share on Facebook Share on Twitter Importanța procentului de grăsime corporală Știați că doi oameni pot avea aceeași înălțime și greutate, dar procentaje foarte diferite de grăsime corporală? Știați că, pe măsură ce îmbătrânim, avem tendința de a obține grăsimi în jurul organelor noastre " grăsime viscerală " care nu pot fi detectate prin măsurarea pierderea de grăsime aceeași greutate de piele" sau chiar cu o scară?

Știați că șansele sunt că, dacă pierdeți în greutate, veți pierde atât mușchii, cât și grăsimile? Gestionarea greutății este un scop pe multe minți ale oamenilor.

Oamenii ajung la scară dimineața, iar numărul pe care îl văd poate determina cum simt despre ei înșiși.

este bun pentru scăderea în greutate

Dar adevărul este că unii oameni cred că sunt supraponderali, când cantitatea de grăsime pe care o au pe corpul lor este bună, în timp ce alții pot purta grăsimi ascunse pe care scala nu le va spune. Care este procentul de grăsime corporală?

vitMATINA De ce doua persoane cu aceeasi greutate si inaltime arata diferit?

Corpurile noastre sunt alcătuite dintr-o mulțime de tipuri diferite de țesuturi plus o mulțime de apă. Există mușchi, grăsimi, oase și țesut specializat, cum ar fi în diferitele noastre organe.

Procentul de grăsime corporală este doar acea - procentul din greutatea noastră care este alcătuită din grăsimi.

de ce pierd in greutate fara sa incerc

Procentajul de grăsimi corporale este similar cu termenii precum raportul grăsimilor corporale și compoziția corporală. Partea care nu este grasă se numește "masa corporală slabă". O persoană de de kilograme, cu o masă corporală slabă de de kilograme, are o greutate corporală de 25 procente 40 kilograme de grăsime.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Acest lucru poate părea o mulțime, dar corpul nostru are nevoie de o anumită cantitate de grăsime pentru izolare, stocare de energie, producția de hormoni și alte funcții pe care oamenii de știință le descoperă. Cât de mult grăsimi corporale trebuie să aibă o persoană? Aceasta depinde de câteva variabile. Femeile au nevoie de mai multe grăsimi corporale decât bărbații.

Pierderea de grăsime vs pierderea în greutate

Sânii sunt aproape grași, iar femeile au mai multă grăsime în jurul șoldurilor - asta este modul în care ar trebui să pierderea în greutate și a apetitului. Dacă grăsimea corporală a unei femei scade prea puțin, ea se va opri menstrual. De asemenea, bărbații au în mod natural o cantitate mai mare de mușchi voluminoși. Un alt factor este vârsta.

Pe măsură ce oamenii îmbătrânesc, muschii lor tind să se micsoreze și au tendința de a acumula grăsime viscerală. Acest lucru este cel puțin parțial legat de scăderea testosteronului și a altor hormoni. Este important să nu confundați IMC cu grăsimea corporală. Indicele BMI indicele masei corporale nu reprezintă procente de grăsime corporală. De exemplu, un IMC de 29 este în domeniul excesului de greutate pentru femei.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Acest lucru nu are nimic de a face cu 29 la suta de grasime corporala, care este considerat sanatos. Puteți afla dacă vă aflați într-o gamă sănătoasă utilizând calculatorul de mai jos. Acesta a fost dezvoltat deoarece, în populația generală, este corelat cu grăsimea corporală.

Cu toate acestea, există numeroase grupuri de oameni pentru care IMC nu este la fel de precis - de exemplu, femei scurte, musculare și oameni cu obezitate normală pierderea de grăsime aceeași greutate greutate care sunt mai mulți oameni decât probabil credeți.

este 100 de arsuri bune de grăsime

IMC variază, de asemenea, în diferite grupuri etnice. De asemenea, pentru persoanele care sunt interesate în schimbarea compoziției corporale și nu doar a greutății lor, cunoașterea procentului de grăsime corporală reprezintă o îmbunătățire față de IMC. De exemplu, dacă faceți exerciții pentru a construi muschi un obiectiv buncunoașterea procentului de grăsime corporală este o idee bună. De asemenea, atunci când pierdeți în greutate, doriți să păstrați cât mai multă masa fizică slabă posibil.

Cum puteți determina procentajul de grăsime corporală Există mai multe modalități de a afla procentajul de grăsime corporală. Acesta este un rezumat al capsulei scurte.

Scanarea DEXA - scanarea cu raze X de tot corpul, de același tip, utilizată pentru densitatea osoasă.

Remodelarea corporală: scădere în greutate sau pierdere în centimetri?

Foarte precis. Cântărirea hidrostatică - cântărire sub apă complet scufundată, cu aer suflat din plămâni - Foarte precis când este făcut profesional. Piele-pliante etriere "test de pinch" - Simplu, dar trebuie să fie făcut de către cineva care este instruit, și nu puteți face pe tine. Variații variate de precizie pentru persoanele fără pregătire.