Spune-ţi opinia

Pierdeți în greutate cu dna

Este micul dejun cea mai importantă masă a zilei sau este doar un mit? Joi, Unele studii susțin că micul dejun este baza completării aportului de energie după somn, în timp ce altele se referă la fapte care dovedesc ineficiența lui în pierderea în greutate.

Jurnal De Fapte Bune

În plus, unii experți susțin că importanța micului dejun este legată de creșterea vânzării alimentelor pentru micul dejun, a fulgilor și cerealelor. Companiile care oferă astfel de produse declară că micul dejun este baza zilei și fără el nici nu ar trebui să ieșiți din casă.

Deci care este realitatea? Micul dejun este necesar pentru a începe ziua sau este doar o strategie de marketing?

Cellucor Super HD 60caps

În schimb, omiterea micului dejun are efecte negative asupra greutății corporale și poate provoca obezitate. În realitate, însă, nu este atât de important dacă luați sau nu micul dejun, dar ceea ce alegeți să consumați la prima masă a zilei este important.

pierdeți în greutate cu dna pierdere în greutate glasgow

Este totuși o diferență dacădimineața vă completați aportul de energie cu un mic dejun echilibrat sau cu preparate grase sau dulci. Un astfel de studiu a analizat datele privind sănătatea a 50 de persoane pe parcursul a șapte ani și s-a concentrat pe modul în care dimensiunea porției micului dejun este legată de nivelul IMC. Cercetătorii au descoperit că persoanele pentru care micul dejun era cea mai consistentă masă a zilei aveau un indice de masă corporală mai scăzut IMC decât cei care mâncau mai mult la prânz sau la cină.

Ei au justificat acest lucru spunând că micul dejun ajută la creșterea senzației de sațietate pe timpul zilei, ceea ce reduce semnificativ aportul caloric zilnic. Un alt studiu a confirmat acest efect — persoanele care au omis micul dejun sau nu au consumat o porție satisfăcătoare la micul dejun, au avut pierdeți în greutate cu dna de a mânca excesiv la prânz și la cină.

Desigur, totul depinde de ceea ce alegeți pentru micul dejun. Dacă alegeți ceva plin de grăsimi sau croissante dulci, efectul poate fi exact invers. Dar, dacă alegeți fulgi sau ouă pline de nutrienți, puteți obține mai multe beneficii. Micul dejun consumat cu regularitate vă pierd greutate jumătatea mea de jos să vă îmbunătățiți sensibilitatea la insulină și reduce riscul de a dezvolta diabet.

pierdeți în greutate cu dna 10 cum să slăbești

Cu toate acestea, astfel de studii încă trebuie privite cu o oarecare reticență — de multe ori nu se ia în războinic arzător de grăsimi încăpățânat stilul de viață individual al participanților sau alegerea alimentelor, care joacă un rol important în controlul greutății.

O meta-analiză a rezultatelor a constatat că participanții care au luat micul dejun au avut un aport energetic total zilnic mai mare decât participanții care nu au luat micul dejun. Acest studiu sugerează în schimb că, adăugarea micului dejun poate să nu fie o strategie bună pentru pierderea în greutate. Dar, sunt necesare și alte studii de acest gen pentru a examina rolul micului dejun în controlul greutății. Singura modalitate de a afla dacă micul dejun joacă un rol pozitiv în pierderea în greutate este examinarea alegerii anumitor alimente și a efectelor acestora.

Adică companii care produc cereale pentru micul dejun și au beneficii din vânzarea lor. Este vorba mai mult despre ce alimente alegeți la micul dejun. Dacă este un mic dejun consistent, cu un raport echilibrat de carbohidrați, proteine și grăsimi, puteți obține senzația de sațietate, lucru care va duce la reducerea supraalimentării din timpul zilei.

Dar, dacă omiteți micul dejun, nu trebuie să vă corp natasha subțire griji de apariția obezității. Este întotdeauna necesar să vă monitorizați aportul total de energie din timpul zilei.

Acesta este responsabil pentru creșterea sau pierderea în greutate. Nu este esențial când mâncați, dar ce mâncați.

pierdeți în greutate cu dna Moșul irlandez pierde în greutate

Micul dejun și nivelul de energie Sursa de energie din organism este glucoza, pe care o obținem din carbohidrați. Apoi în organism se descompune în glicogen și este depozitată sub formă de energie și grăsime.

pierdeți în greutate cu dna cum să pierzi grăsime acasă

Mare parte din glicogen se depozitează în ficat și într-o măsură mai mică în mușchi. Deoarece nu putem construi rezerve de glicogen pe termen lung, trebuie să îl obținem în mod regulat, întotdeauna după epuizarea acestuia. Acest lucru apare de obicei după exercițiile fizice sau după orice altă activitate fizică, în timpul postului sau în timpul somnului. În timpul somnului, ficatul oferă creierului suficientă energie pentru a funcționa.

Prin urmare, când vă treziți dimineața, nivelul glicogenului din corp este scăzut și ar trebui completat imediat. De îndată ce se consumă toată energia, organismul începe să descompună acizii grași în locul glicogenului.

Dar, în absența carbohidraților, acizii grași sunt oxidați doar parțial, ceea ce vă poate reduce semnificativ nivelul de energie.

Arderea caloriilor în timpul somnului: un truc care i-ar putea face pe gurmanzi fericiți

Acesta este principalul motiv, pentru care ar trebui să mâncați  după ce v-ați trezit, în special alimente bogate în carbohidrați și fibre sănătoase, și să evitați alimentele grase și grele.

Subiecții au fost apoi monitorizați timp de câteva ore. Concluzia studiului a fost că cei care nu au luat micul dejun au obținut rezultate mai slabe la testele de memorie și s-au simțit mai epuizați, comparativ cu cei care au luat micul dejun. Mai multe studii susțin această ipoteză, potrivit căreia obiceiul de a omite micul dejun a fost asociat cu o activitate fizică redusă, mai ales înainte de prânz.

Cellucor Super HD 60caps

Aportul pierderea in greutate exercitiilor alimente a fost controlat cu jurnale alimentare, iar consumul de energie a fost evaluat cu pedometre și prin monitorizarea frecvenței cardiace. La toți participanții nivelul energetic zilnic nu a fost diferit între cele două săptămâni. Studiul a arătat că aportul total de energie s-a modificat doar în 24 de ore. Trebuie subliniat faptul că participanții au consumat diferite tipuri de alimente în timpul studiului; dacă s-ar concentra pe un o singur fel de mâncare, consistent energetic, rezultatele ar putea să difere în mod semnificativ.

S-a constatat că alimentele cu un indice glicemic mai mic Pierdeți în greutate cu dna și cu un conținut mai mare de proteine la micul dejun sunt asociate pierdeți în greutate cu dna un nivel mai ridicat de energie.

Pe baza acestui fapt, cercetătorii recomandă ca micul dejun să aibă un IG scăzut și un conținut ridicat de proteine. Dar, este, de asemenea, adevărat că depinde din ce surse vă completați energia. Dacă alegeți alimente dulci cu zaharuri simple sau fructoză pentru micul dejun, nivelul de energie se va epuiza foarte repede.

În schimb, dacă vă concentrați pe un raport echilibrat între nutrienți și alimente cu un indice glicemic scăzut, veți fi plini de vitalitate dimineața. Acultați-vă corpul Încă nu v-ați convins dacă micul dejun este cea mai importantă masă a zilei?

Deoarece studiile au opinii diferite și fiecare oferă dovezi absolut convingătoare, nu vă bazați doar pe ele, ci ascultați-vă corpul. La urma urmei, voi trebuie să decideți ce obicei alimentar vi se potrivește cel mai mult. Indiferent dacă decideți să luați micul dejun sau să-l omiteți, nu trebuie să uitați de aportul total de energie zilnic. Îl puteți afla cu ușurință, folosind calculatoarele online, dar în medie variază de la 2 la 2 de calorii, în funcție de sex, vârstă și activitate pierdeți în greutate cu dna.

În schimb, dacă doriți să pierdeți în greutate, ar trebui să vă concentrați asupra deficitului caloric, unde consumul zilnic trebuie să fie mai mare decât aportul. În același timp, trebuie să vă asigurați că alimentația voastră zilnică conține o cantitate suficientă de nutrienți importanți — carbohidrați, proteine, grăsimi și fibre. Doar în acest fel vă puteți atinge toate obiectivele în domeniul alimentației și al pierderii în greutate.

Idei pentru un mic dejun sănătos Dacă vă întrebați, care sunt alimentele cele mai potrivite pentru un mic dejun sănătos și echilibrat, aveți câteva sugestii: [9] Alegeți alimente care conțin cereale integrale — Cerealele integrale și pâinea cu un conținut ridicat de fibre vă pot ajuta la menținerea nivelului optim de zahăr din sânge și la prevenirea scăderii energiei. Puteți alege dintr-o ofertă bogată de  cerealefulgi  sau  cereale și müsli sau puteți  pregătiți  terciuri  consistente.

Atunci când alegeți cerealele, verificați compoziția și tabelul nutrițional. Dacă conțin aceste informații de bază, sunt ideale: 5 g sau mai mult de fibre per porție, mai puțin de mg de sodiu per porție, mai puțin de 5 g de zahăr per porție, cerealele sunt primele pe lista ingredientelor.

Arderea caloriilor în timpul somnului: un truc care i-ar putea face pe gurmanzi fericiți

Puteți consuma și ouă  sau diferite tipuri de  nuci  și  unturi din nucicare conțin grăsimi sănătoase. Smoothie-uri sunt o alegere excelentă pentru micul dejun — sunt rapide, ușor de preparat și alegând alimentele potrivite aveți și o sursă excelentă de nutrienți.

Combinați  fructesuc de fructe, cereale sau alte ingrediente pe care le puteți pune în blender și avețit repede un mic dejun răcoritor. Pentru inspirație consultați lista noastră cu cele mai populare rețete de smoothie pentru un mic dejun sănătos.

Pentru și mai multă inspirație, citiți articolul nostru  9 sugestii pentru mic dejun, pe care puteți să-l pregătiți dinainte. Credem că articolul nostru care analizează dacă micul dejun este într-adevăr cea mai importantă masă a zilei v-a oferit un răspuns la toate întrebările.

Din ce categorie faceți parte, dintre cei care nu iau micul dejun sau care nu-și imaginează să înceapă ziua altfel? Scrieți-ne răspunsul în secțiunea de comentarii și nu uitați să distribuiți articolul nostru mai departe. Surse: [1] Charles Spence — Breakfast: The most important meal of the day?