Cardio arde mai multe calorii pe sesiune

Pierdere în greutate acsm pe săptămână. CÂT CARDIO PE SĂPTĂMÂNĂ PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE? - FITNESS - 2020

A sosit în căsuța poștală sâmbătă dimineața cu o copertă albă pierdere în greutate acsm pe săptămână, declarând: "Mitul despre exercițiu - Bineînțeles că este bine pentru tine, dar nu te va face să pierzi în greutate.

dinamica pierderii în greutate

De ce e ceea ce mănânci, care pierdere în greutate acsm pe săptămână cu adevărat". Puteți obține aici textul integral online.

Cum să slăbești 2 kilograme pe săptămână și să te menții in formă

După ce faceți acest lucru, ar trebui să mergeți aici pentru a obține o imagine mai precisă a naturii complexe a exercițiilor fizice și a pierderii în greutate. Aceasta este versiunea gratuită, integrală a postului de poziție din al Colegiului American de Medicină Sportivă intitulată "Strategii de intervenție fizică adecvată pentru pierderea în greutate și prevenirea recuperării în greutate pentru adulți".

rezultate de pierdere în greutate f45

A fost scrisă de experți în exerciții fizice și pierdere în greutate care au studiat problema de zeci de ani. Dar dacă nu aveți timp, voi rezuma pe scurt ambele.

Scriitorul TIME, John Cloud, a fost membru de personal de aproximativ 12 ani și pare să fi fost un exercițiu destul de regulat. Avea chiar un antrenor personal și facea ocazional curse de 5,5 mile. Dar apoi sa obosit de toate antrenamentele, a renunțat la ei și a eliminat și mai multe deserturi pe săptămână. Și iată că nu a câștigat în greutate.

Calorii la grăsime

Deci, acum crede că exercițiul este o risipă de energie, cel puțin pentru mulți care doresc să piardă în greutate. El a scos câteva studii care par să-i sprijine punctul și ignoră sutele care nu. Problema mea cu povestea este că este mai mult un blog extins - un eseu personal - decât o cercetare adevărată.

Scott; Revizuit de Richard N.

Chiar mai rău, nu se examinează niciodată motivele pentru care s-ar putea dori să piardă în greutate. Dacă doriți să deveniți mai sănătoși, de exemplu, ceea ce sper că este principalul motivator al oamenilor, există o tona de cercetare care indică faptul că exercițiul fizic vă va face mai sănătoși, chiar dacă nu puteți face prea multe pentru a bloca kilogramele.

Multe studii au arătat că este posibil să fie "gras, dar potrivit".

pierderea in greutate foarte lent

Dacă sunteți mai mult condus de vanitate și presiune culturală, bine, poate că ar trebui să vă reexaminați scopurile. Cloud are dreptate în a sublinia faptul că reducerea caloriilor este o cale mai ușoară de pierdere în greutate decât creșterea exercițiilor fizice.

CÂT CARDIO PE SĂPTĂMÂNĂ PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE? - FITNESS - 2020

Brioșe și gogoși de dimensiuni mari folosite ca ilustrații pentru articole sunteți o problemă, iar acest lucru se extinde la băuturile răcoritoare și paharele înghețate și la tot ceea ce noi mâncăm, în special la restaurante și fast-food-uri.

Dar știm cu toții asta, nu-i așa? Am citit despre problema "Supersizare" de ceva vreme. De asemenea, știm că orice exercițiu cu un creier își dă seama că trebuie să echilibreze "calorii în" cu "calorii afară".

Și pentru a pierde în greutate, trebuie să puneți mai mult decât luați.

Fresh articles

Dacă vă răsplătiți cu un frapuccino după fiecare sesiune de yoga, caloriile merg în mod greșit. Voi menționa doar câteva declarații-cheie ale postului de poziție ACSM. În primul rând, este important să rețineți că nimeni nu susține că exercițiul va face ca lira să "se topească" de pe corpul tău sau ceva de genul asta.

Din contră. Este nevoie de o muncă grea, un angajament serios pentru exerciții pe termen lung și o reevaluare a obiceiurilor alimentare. ACSM spune: "PA cu o intensitate moderata intre si de minute pe saptamana va oferi doar o pierdere modesta in greutate.

Pierdere în Greutate Made Easy

Deci, exercițiul fizic poate da un impuls destul de bun eforturilor dvs. Asta e mult, dacă nu o comparați cu dependențele noastre naționale la vizionarea TV, folosirea calculatorului și ședința într-un scaun de birou timp de 8 ore pe zi.

rutina de slăbire

Atunci nu e nimic. De asemenea, "activitatea fizică moderată" este codul pentru "mersul cu un ritm de 20 de minute pe mile".

Ținem legătura!

Dacă începeți să rulați, cele de minute scad până la aproximativ de minute. Numai exercițiul este un mod foarte greu de a pierde în greutate. Prin urmare, majoritatea persoanelor care necesită pierdere în greutate substanțială pot necesita intervenții suplimentare de ex. Când încercați una fără cealaltă, aveți șanse să reușiți să scăpați brusc. Acest lucru este valabil în special pe termen lung: restul vieții. Unele dintre cele mai bune suporturi pentru exerciții fizice și pierdere în greutate provin din studii care au examinat persoanele care au pierdut în greutate și a menținut greutatea.

Un procent foarte mare dintre acești oameni sunt antrenați angajați.

Exercitarea este obligatorie

Criza de obezitate din lumea occidentală sa dovedit a fi un dușman foarte încăpățânat. Aceasta nu se referă la strategii simple. Dar poate fi inclusă prin eforturi care includ exerciții, alimentație sănătoasă și sprijin social-cultural pentru cei care au nevoie de ea. TIME ar putea vinde alte câteva reviste în această săptămână. Dar nu a făcut prieteni printre cei care muncesc din greu pentru o mașină de tundere, America mai sănătoasă.

Come rimuovere DRM da Adobe (ACSM)

Mulțumesc pentru toate comentariile de mai jos. Merită punctul de vedere. Nu sunt la fel de convins ca Brad cu privire la relatia dintre antrenamentul de forta si pierderea in greutate, iar ACSM Position Stand sta cu mine, dar cred ca unii oameni sunt mai potriviti pentru formarea de forta decat pentru munca cardio, si ca aproape orice forma de exercițiu este bun pentru sănătatea ta și pentru greutatea ta.

Linia de jos Mulți oameni care au decis să slăbească se găsesc blocați cu o întrebare dificilă - ar trebui să facă cardio sau să ridice greutăți?