12 cele mai mari mituri despre pierderea in greutate

Forme nesănătoase de pierdere în greutate

Există mulți factori care vă afectează forme nesănătoase de pierdere în greutate și capacitatea de a pierde în greutate. Industria de pierdere în greutate oferă dieters o serie întreagă de opțiuni care să îi ajute să piardă în greutate nedorită și în exces; cu toate acestea, nu toate programele care sunt comercializate și publicitate sunt sigure sau chiar eficiente.

Este important să fiți foarte atenți atunci când luați o decizie cu privire la un produs sau o dietă de pierdere în greutate. Vreți să evitați tehnicile nesănătoase de slăbit și să găsiți un plan care vă va permite să pierdeți excesul de greutate într-un mod sănătos și durabil.

Cum să evitați tehnicile nesănătoase de pierdere în greutate

Evitarea programelor de dietă nesănătoasă Nu vizati cantitati mari de slabire in perioade scurte de timp. Vor face reclama că puteți pierde foarte repede cantități mari de greutate.

Pierderea în greutate a tricoului central cele mai bune mese pentru pierderea în greutate

Acesta este un semn sigur că acesta nu este un program sigur de urmat. Profesioniștii din domeniul sănătății vă recomandă să vizați doar pierderea în greutate de aproximativ 1 - 2 kilograme pe săptămână. Aceasta este sigură și cea mai durabilă rată de pierdere în greutate pe termen lung. Evitați dietele care sugerează evitarea mai multor alimente sau grupuri alimentare.

Planul de dieta pentru pierderea in greutate sanatoasa

De asemenea, puteți observa că există mai multe programe de dietă pe piață care vă sugerează să evitați grupuri alimentare complete sau o listă foarte specifică de alimente.

Sau, s-ar putea să descoperiți că vă permit doar să mâncați o grupare foarte mică de alimente. Dietele care propun evitarea tuturor glutenului, a tuturor produselor lactate, a tuturor boabelor sau a tuturor carbohidraților pot duce la pierderea în greutate inițială; cu toate acestea, după ce adăugați aceste alimente înapoi, cel mai probabil veți recăpăta greutatea.

pierdeți în greutate comerciant poftele de perioada si pierderea in greutate

Singurele alimente care pot fi evitate și ar trebui să fie cel puțin limitate sunt mâncarea prăjită, mâncarea rapidă sau mâncărurile prelucrate. Fii atent la programele care sugerează să iei o mulțime de suplimente.

Unele programe de dietă recomandă utilizarea suplimentelor alimentare. Acestea pot fi vitamine, minerale sau suplimente pe bază de plante care sunt oferite pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate. Dacă un plan sugerează luarea oricărui tip de Pierderea de grăsime topică yohimbine fără a-ți modifica dieta, poți fi sigur că aceasta este o metodă nesănătoasă și posibil nesigură de pierdere în greutate.

Evitați aceste tipuri de programe sau produse de slăbit. De asemenea, evitați programele care recomandă să luați medicamente pentru pierderea în greutate fără rețetă.

mănânc mai puțin, dar nu pierd în greutate este tocat bun pentru pierderea în greutate

Acestea pot avea efecte secundare negative grave și nu sunt o modalitate sănătoasă de a pierde în greutate. Nu luați niciodată supliment alimentar fără să discutați mai întâi cu medicul dumneavoastră.

Creșterea în greutate - află tot ce trebuie să știi despre asta

Aceste suplimente nu sunt bine reglementate și multe pot interfera cu anumite boli și medicamente. Nu respectați dietele care recomandă postul sau consumul de concentrații calorii foarte scăzute.

  • Cum să creștem în greutate sănătos Pierderea în greutate este o problemă majoră la nivel mondial.
  • Stimulează pierderea în greutate a metabolismului
  • Dar ce dietă promovează într-adevăr o pierdere în greutate sănătoasă și ce dietă va fi atât de eficientă încât veți pierde kilograme cu ușurință și rapid și nu se vor întoarce niciodată după aceea?
  • Slăbește de la 65 kg la 55 kg
  • Pierderea în greutate a1
  • Pierdeți greutatea fără să numărați Pierdeți greutatea fără să numărați Ianuarie 25, Timp de citire: 10 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Suntem deja la sfârșitul noului an, zilele devin mai lungi, ne trezim din hibernarea noastră și am fost ocupați cu bune intenții.

O altă formă populară de dietă este dieta sau programele care sugerează să mănânce doar o cantitate foarte mică de calorii în fiecare zi. Ambele forme de dietă nu numai că sunt ineficiente la pierderea în greutate, dar pot fi periculoase.

indice glicemic scăzut și pierdere în greutate este pierderea în greutate la fel ca pierderea de grăsime

Există post intermitent în care postești una sau câteva zile pe săptămână, postul cu sucuri și chiar efecte secundare arzătoare de grăsimi posturilor. Majoritatea profesioniștilor din domeniul sănătății consideră că este un truc alimentar care nu produce pierderi în greutate sigure sau durabile pe termen lung. Alte programe pot sugera să urmați o dietă foarte scăzută în calorii - cum ar fi sau calorii zilnic. Nu se recomandă niciodată să consumi mai puțin de 1.

Acest forme nesănătoase de pierdere în greutate poate duce la deficiențe de nutrienți în timp.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Vedeți un medic pentru tulburări alimentare. Deși nu este o metodă publicitară de scădere în greutate, tulburările alimentare sau modelele de alimentație dezordonate nu sunt o metodă sigură sau eficientă de pierdere în greutate. Acestea trebuie tratate clinic cu un medic de specialitate și psiholog. Tulburările de alimentație pot include orice, de la tulburare de alimentație binge, bulimie, anorexie sau o combinație de tulburări.

Mâncarea dezordonată se încadrează într-o categorie separată de modele alimentare nesănătoase, care nu intră neapărat într-o categorie specifică de tulburări alimentare. A nu mânca, a curăța fie vărsături, exerciții fizice sau folosind laxative sau evitarea multor alimente fără necesitate medicală nu este un mod sănătos sau sigur de a pierde în greutate. În plus, exercițiile fizice excesive de lucru timp de câteva ore nu sunt considerate, de asemenea, o modalitate sănătoasă de a slăbi.

Dacă simțiți că aveți o tulburare alimentară sau aveți modele alimentare nesănătoase, adresați-vă medicului pentru ajutor.

7 metode periculoase pentru slabit

Pregătirea pentru pierderea în greutate Vorbeste cu medicul tau. Una dintre cele mai importante părți ale pierderii în greutate sănătoase și sigure este să începeți prin a discuta cu medicul dumneavoastră. Vă vor putea îndruma și vă vor sfătui cu privire la pierderea în greutate sănătoasă și durabilă.

Dacă sunteți interesat să pierdeți în greutate, luați o programare pentru a vedea sau discuta cu medicul dumneavoastră de asistență primară. Vorbeste cu medicul despre dorinta ta de a slabi. Întrebați-vă cât de potrivită este pierderea în greutate. În plus, întrebați despre diferite metode de slăbit pe care le-ați avut în vedere.

  • Sus Infometarea, postul sau dietele cu un continut foarte scazut de calorii Dietele care au foarte putine calorii duc la scaderea in greutatedar kilogramele pierdute includ si diminuarea masei musculare si prezinta riscuri pentru sanatate.
  • Eca arderea grasimilor
  • Cea mai mare parte a acestuia este fie dovedită, fie dovedită că nu funcționează.
  • Arzător de grăsimi novaburn
  • Grăsime arzătoare
  • Arde caloriile, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate.

Discutați dacă acestea sunt sau nu sigure și eficiente pentru dvs. Dă-ți seama câtă greutate trebuie să pierzi.

Nu toate recomandările și teoriile privind pierderea în greutate sunt dovedite și adevărate. Adesea, articole despre teorii nefondate se răspândesc perețelele de socializare și primesc oatenție inutilă din partea publicului larg. În articolul nostru veți citi despre cele8 mituri despre de pierderea în greutate, dietă și antrenament, care se bazează pe cercetărileși pe afirmaţiile experților.

Discutați cu medicul dumneavoastră despre ceea ce reprezintă o greutate sănătoasă pentru cineva, vârsta, sexul și nivelul dvs. Determinarea câtă greutate trebuie să pierdeți vă poate ajuta să vă stabiliți obiective specifice. O metodă de a determina cât de multă greutate trebuie să pierzi este prin determinarea IMC.

Puteți descoperi cu ușurință acest lucru introducând greutatea și înălțimea dvs. Dacă IMC dvs.

Un alt mod de a determina cât de multă greutate trebuie să pierzi este prin găsirea greutății tale ideale pentru corp. Luați-vă greutatea ideală din greutatea actuală pentru a afla câte kilograme în greutate aveți.

Așadar, dacă în prezent cântărești de kilograme și greutatea ta corporală ideală este de lbs, atunci obiectivul tău este să pierzi 25 kg - Stabilește-ți obiective realiste pentru tine. Un alt aspect important legat de pierderea în greutate sănătoasă și durabilă este să vă asigurați că vă stabiliți obiective realiste pentru voi.

De multe ori, obiectivele nerealiste alimentează dorința de a urma programe nesigure de pierdere în greutate. Pierderea în greutate sigură pierde aproximativ 1 - 2 kilograme pe săptămână. Nu vizați să pierdeți mai mult în greutate decât aceasta sau să pierdeți mai rapid în greutate.

Găsiți o modalitate de a vă urmări progresul.

scădere în greutate tumora hipofizară timpul de grăsime pierde

Când încerci să slăbești, studiile arată că, cu cât ești mai responsabil și cu cât îți urmărești mai des progresul, cu atât faci mai bine pe termen lung. Acest lucru vă ajută să vă păstrați greutatea și să împiedicați redresarea greutății pe drum. Unul dintre cele mai simple și mai importante moduri de a urmări progresul dvs. Asigurați-vă că mergeți pe scara de unu la două ori pe săptămână dar nu mai mult decât atât pentru a vă asigura că sunteți pe cale să pierdeți în greutate.

Continuați să vă cântăriți în mod regulat chiar și după ce vă atingeți greutatea.

Pierdeți greutatea fără să numărați

Cântărirea continuă vă va ajuta să vă țineți la cunoștință de fluctuațiile nedorite ale greutății dvs. De asemenea, poate doriți să vă urmăriți dimensiunile porțiunilor, să păstrați un jurnal alimentar sau să urmăriți zilnic caloriile totale. Acest lucru vă ajută să rămâneți responsabili față de ceea ce mâncați și vă ține la curent cu dieta. Pierderea în greutate într-un mod sigur și durabil Mănâncă o dietă bine echilibrată.

Unul dintre cele mai importante aspecte despre un plan sănătos de slăbit este menținerea unei alimentații echilibrate. Fără o dietă echilibrată, nu veți obține toți nutrienții de care aveți nevoie.

O dietă echilibrată înseamnă că mănânci cantitățile potrivite din fiecare grup alimentar în timpul zilei. Fiecare grup alimentar oferă organismului dvs. În plus, o dietă echilibrată înseamnă că mănânci dimensiunile potrivite de alimente.

Dacă doriți să pierdeți în greutate, cel mai probabil va trebui să vă reduceți cât de multe calorii mâncați în fiecare zi, pe lângă urmarea dimensiunilor mai mici ale porțiunilor.

8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate

Urmăriți acestea pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate forme nesănătoase de pierdere în greutate siguranță. Pentru a pierde acea siguranță de 1 - 2 kilograme pe săptămână, ar trebui să reduceți zilnic aproximativ - de calorii din aportul total. Dacă încercați să reduceți mai multe calorii, poate fi dificil să mâncați cel puțin 1.

X centre sursă de încredere pentru controlul și prevenirea bolilor Institutul principal de sănătate publică din SUA, condus de Departamentul de sănătate și servicii umane Accesați sursa De asemenea, trebuie să vă asigurați că măsurați toate dimensiunile porțiunii.

Porțiuni de stimulare sau de ochi pot duce la supraîncărcare și consumul de prea multe calorii în fiecare zi.

constipația te poate face să slăbești ceea ce este pierderea în greutate un semn de

Folosiți o scară de mâncare sau o cană de măsurare pentru a vă menține pe cale.