Cum funcționează pierderea de grăsime?

Pierderea la fața locului de grăsime

Linia de jos Aproape toată lumea ar dori să-și schimbe anumite părți ale corpului.

De ce transport grasimi în locuri specifice?

Linia de talie, coapsele, fundul și brațele sunt zone comune în care oamenii tind să stocheze excesul de grăsime corporală. Realizarea schimbării prin dietă și exerciții fizice necesită timp și efort, lăsându-i pe cei care doresc o rezolvare rapidă în căutarea unei soluții mai rapide.

Cu toate acestea, cu puțin efort și dedicație, puteți scăpa de excesul de greutate modificându-vă dieta, efectuând antrenamente complete ale corpului și făcând schimbări simple de stil de viață. Pierderea excesului de grăsime Reduceți-vă aportul caloric.

Cu toate acestea, există destul de multe controverse în legătură cu această metodă. Acest articol analizează în detaliu știința din spatele reducerii spotului.

Ce este reducerea spotului? Teoria reducerii spotului este promovată în lumea sănătății și fitnessului de ceva timp. Cu toate acestea, nu există prea multe dovezi care să o susțină.

Reducerea spotului este un tip de exercițiu vizat destinat arderii de grăsime în anumite zone ale corpului.

Pierdere în greutate masculină în vârstă de 43 de ani

Un exemplu de reducere a petei este exercitarea tricepsului pentru a scăpa de excesul de grăsime de pe spatele brațelor. Această teorie a vizării anumitor părți ale corpului este populară, ceea ce determină mulți oameni să se concentreze doar pe zone supărătoare, mai degrabă decât să-și exercite întregul corp.

Arderea grăsimii folosind această metodă poate fi deosebit de atrăgătoare pentru cei care au avut greutăți în pierderea în greutate în trecut sau nu au reușit să obțină rezultatele dorite folosind alte metode. De ce unii oameni pot dori să reducă grăsimea în anumite zone Există nenumărate motive pentru care oamenii doresc să slăbească, inclusiv îmbunătățirea sănătății și reducerea riscului de boli cronice precum boli de inimă și diabet 1, 2. Unii oameni au tendința de a transporta excesul de greutate proporțional, în timp ce alții se țin de greutate în anumite zone precum fundul, coapsele sau burta.

Sexul, vârsta, genetica și stilul de viață joacă toate un rol în creșterea în greutate și acumularea zonelor încăpățânate de grăsime corporală. De exemplu, femeile au un procent mai mare de grăsime corporală decât bărbații și tind să stocheze excesul de grăsime la nivelul coapselor și al fesei, în special în perioada fertilă.

Cu toate acestea, în timpul perimenopauzei și menopauzei, modificările hormonale pot determina schimbarea greutății în regiunea burtică 3. Pe de altă parte, bărbații au mai multe șanse să pună kilograme în secțiunea lor de-a lungul întregii vieți 4. Creșterea în greutate poate fi foarte frustrantă și poate determina mulți oameni să caute alternative mai ușoare decât să urmeze o dietă sau să își crească nivelul de activitate.

Reducerea spotului este promovată ca o modalitate de a reduce rapid grăsimea în zonele cu probleme. Această metodă apelează la convingerea că lucrul mușchilor în zonele cu probleme este cea mai bună modalitate de a arde grăsimea în acel loc specific. Cu pierderea la fața locului de grăsime acestea, pierderea de grăsime nu funcționează în acest fel pierderea la fața locului de grăsime există puține dovezi științifice care să susțină această pierderea la fața locului de grăsime.

Este posibilă reducerea spotului? Deși vizarea pierderii de grăsime în anumite zone ale corpului ar fi ideală, teoria reducerii la fața locului nu a fost dovedită eficientă prin studii științifice. Cum funcționează pierderea de grăsime Pentru a înțelege de ce este posibil ca reducerea la fața locului să nu fie eficientă, este important să înțelegem cum organismul arde grăsimea.

Cum să pierzi grăsimea superioară a abdomenului în mod sănătos

Grăsimea din celulele dvs. Înainte de a putea fi arse pentru energie, trigliceridele trebuie descompuse în secțiuni mai mici numite acizi grași liberi și glicerol, care sunt capabili să intre în fluxul sanguin. În timpul exercițiului, acizii grași liberi și glicerolul utilizat ca combustibil pot proveni de oriunde în corp, nu în special din zona care se exercită. Majoritatea studiilor au scăzut reducerea spotului În afară de faptul că nu se corelează cu modul în care organismul arde grăsimea, o serie de studii au demonstrat că reducerea la fața locului este ineficientă.

De exemplu, un studiu efectuat la 24 de persoane care au finalizat doar exerciții care vizează abdominalii timp de șase săptămâni nu a găsit nicio reducere a grăsimii din burtă 5. Un alt studiu care a urmat 40 de femei supraponderale și obeze timp de 12 săptămâni a constatat că antrenamentul la rezistență al abdominalelor nu a avut niciun efect asupra pierderii de grăsime din burtă, comparativ cu intervenția dietetică singură 6.

Un pierderea la fața locului de grăsime axat pe eficacitatea antrenamentului de rezistență a corpului superior a avut rezultate similare. Acest studiu de 12 săptămâni a inclus participanți care au finalizat un program de antrenament care și-a exercitat doar brațele non-dominante. Cercetătorii au descoperit că, deși s-a produs o anumită pierdere de grăsime, aceasta a fost generalizată în întregul corp, nu brațul fiind exercitat 7.

Câteva alte studii au dus la concluzii similare, concluzionând că reducerea spotului nu este eficientă pentru arderea grăsimilor în anumite zone ale corpului 8, 9, Cu toate acestea, un număr mic de studii au avut rezultate contradictorii. Un studiu realizat la 10 persoane a descoperit că pierderea de grăsime a fost mai mare în zonele apropiate contractării mușchilor Un alt studiu recent, inclusiv 16 femei, a constatat că antrenamentul localizat la rezistență urmat de 30 de minute de ciclism a dus la o pierdere mai mare de grăsime în anumite zone ale corpului Deși rezultatele acestor studii justifică cercetări suplimentare, ambele au avut motive potențiale pentru rezultate contradictorii, inclusiv tehnici de măsurare și un număr mic de participanți.

În ciuda acestor studii anterioare, cele mai multe dovezi științifice arată că nu este posibil să pierdeți grăsime într-o anumită zonă prin exercitarea acelei părți a corpului.

7 sfaturi pentru a împiedica pierderea de grăsime!

Diferența dintre reducerea grăsimilor la vedere și tonifierea țintită Deși reducerea grăsimii la fața locului este cel mai probabil să fie ineficientă la arderea grăsimilor în anumite părți ale corpului, vizând zonele supărătoare prin tonifierea mușchiului de bază poate avea rezultate benefice. În timp ce nu puteți alege în mod necesar locul în care corpul dvs.

Acestea fiind spuse, este important să combinați exerciții de tonifiere direcționate cu antrenamente cardio pentru a arde grăsimea. Este adevărat că mușchii sunt întăriți și definiți prin exerciții de tonifiere, cum ar fi mișcări abdominale și bucle de hamstring. Cu toate acestea, aceste exerciții nu ard o tonă de calorii.

Pierdere în greutate kyo hota hai

De exemplu, făcând o mulțime de exerciții ab, va rezulta mușchii stomacului mai puternici, dar nu veți vedea definiția în zona respectivă decât dacă pierdeți din greutate corporală totală. Acesta este motivul pentru care cardio, antrenamentele întregului corp și o dietă sănătoasă sunt necesare pentru a vedea cu adevărat rezultatele. Cum se reduc zonele cu probleme de grăsime și ton Deși reducerea spotului nu poate fi cea mai bună utilizare a timpului dvs. De exemplu, antrenamentele și exercițiile de mare intensitate care implică întregul corp s-au dovedit a fi cele mai eficiente la vărsarea kilogramelor Cele mai bune exerciții pentru reducerea totală a grăsimilor includ: Exercițiu cardiovascular: Cardio, cum ar fi alergarea și mersul pe bicicletă, folosește grupuri musculare mari și s-a dovedit a fi eficient la torciarea caloriilor.

Poate fi deosebit de eficient la topirea grăsimii încăpățânate a stomacului Studiile arată că HIIT poate fi mai eficient la arderea grăsimilor decât cardio în stare constantă Exerciții cu întregul corp: În loc să se concentreze pe o zonă a corpului, s-a dovedit că exercițiile din întregul corp, precum burpeii, ard mai multe calorii și duc la pierderi de grăsime mai mult decât exercițiile de tonifiere musculară Exerciții 37 și trebuie să slăbești Combinarea antrenamentului de rezistență și a exercițiilor cardiovasculare s-a dovedit a fi mai eficientă la vărsarea kilogramelor decât concentrarea pe un singur tip de exercițiu Antrenamentul de mare intensitate, mișcările întregului corp și exercițiile cardiovasculare sunt foarte eficiente pentru pierderea în greutate și tonifierea.

Cum să scapi de grăsimea inferioară a burtei

Dacă nu puteți participa la activitățile enumerate mai sus, există multe pierderea la fața locului de grăsime modalități de a pierde în greutate și de a tonifica în mod eficient.

De exemplu, exercițiile cu impact scăzut, precum înotul și mersul pe jos, s-au dovedit a fi extrem de eficiente pentru pierderea în greutate și sunt ușor de făcut 18, 19, Cu toate acestea, pot fi eficiente și exerciții simple precum mersul rapid sau înotul de înot.

Dieta este cheia atunci când încercați să pierdeți grăsimea corporală Deși creșterea activității generale și adăugarea de noi exerciții la rutina dvs. De fapt, alegerea mâncărurilor nesănătoase sau supraalimentarea poate îndepărta rapid toată munca grea din sală. Studiile au arătat că exercițiile fizice nu sunt eficiente pentru pierderea în greutate, cu excepția cazului în care se face un efort conștient pentru a controla aportul de calorii și a face alegeri sănătoase pentru alimente 21, Pentru a pierde în greutate și a-l ține deoparte, combină următoarele sfaturi pentru dieta cu o rutină de exerciții fizice: Controlează-ți porțiunile: Păstrarea dimensiunilor porțiunii este esențială atunci când încercați să slăbești.

Un mod de a vă reduce porțiile de mâncare este să folosiți farfurii mai mici sau să măsurați dimensiunile de servire pentru a vă antrena ochiul Completează fibra: Alimentele bogate în fibre, cum ar fi legumele, fasolea, fructele și ovăzul, te fac să te simți mai complet și pot reduce supraalimentarea.

Mâncarea unei salate bogate în fibre înainte de mesele dvs. Limitați alimentele procesate și zahărul adăugat: Reducerea alimentelor procesate, cum ar fi bomboanele, chipsurile, prăjiturile și mâncarea rapidă este o necesitate pentru pierderea în greutate.

Sfat 2: Construiește-ți cardul încet

În plus, pot fi utile băuturi zaharoase precum sodă, suc și băuturi sportive 26, Mănâncă alimente bogate în proteine: Proteinele vă ajută să vă mențineți plini și pot ajuta la reducerea supraalimentării. În plus, pentru a pierde în greutate, este important să creăm un deficit caloric general.

pierdeți în greutate renunțând la cofeină

Mâncarea alimentelor sănătoase, procesate minim este cea mai bună modalitate de a face acest lucru. Deși supraalimentarea este asociată cel mai adesea cu alimente nesănătoase, cum ar fi prăjiturele, chipsuri și înghețată, este posibil să mâncați și prea multe alimente sănătoase. Acesta este motivul pentru care este important să controlați dimensiunile porțiunilor și să aveți o conștientizare sănătoasă atât a foametei, cât și a plinătății.

  1. Reducerea grăsimii corporale
  2. Pierde băutură grasă
  3. La pachet Grăsimea din burtă în zona abdominală superioară este o sursă comună de frustrare.

Linia de jos Mulți oameni își doresc un mod rapid și ușor de a pierde grăsimea, în special în zonele supărătoare, precum șoldurile, burta, brațele și coapsele.

Reducerea grăsimilor la fața locului s-a dovedit a fi ineficientă în multe studii. Din fericire, există și alte modalități dovedite de a pierde grăsimea corporală și de a o menține.

slabire mre

În timp ce antrenamentul de rezistență poate consolida, construi și tonifica mușchiul într-o zonă vizată, este necesară o dietă sănătoasă și activități de ardere a caloriilor pentru a arde grăsimea și a obține un aspect definit.

În cele din urmă, concentrarea pe efortul de a lucra către un corp mai sănătos, mai tonifiat, poate fi mai benefic decât încercarea de a pierde grăsimea într-o anumită zonă.