Un gând despre „Cum să te antrenezi pentru a arde grăsimi. Zonele de efort.”

Ritm de ardere a grăsimilor

  • Cum să te antrenezi pentru a arde grăsimi. Zonele de efort. | Body
  • Te plimbi în zona de ardere a grăsimilor? / mers | Sănătate puternică și dezvoltare mentală!
  • Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor - eduCum
  • Ritmul cardiac și intensitatea antrenamentelor
  • Pagina principala » mers » Te plimbi în zona de ardere a grăsimilor?
  • Ritmul cardiac in antrenamente: beneficii si efect - Sala Bucuresti

Cap 1 Determinați zona dvs. Există o formulă relativ simplă pentru a vă ajuta să determinați unde va cădea zona de ardere a grăsimilor. Mai întâi, găsiți rata maximă a inimii MHR. Pentru a face acest lucru, scădeați vârsta de la de ani dacă sunteți bărbat; scade vârsta de la de ani dacă ești femeie.

costume de pierdere de grăsime pierde în greutate povești de succes zumba

Zona dvs. Există o varietate de monitoare de ritm cardiac disponibile - ceasuri sau brățări, curele de piept și chiar construite în bare de mâner ale unor mașini cardio. Monitorii cu frecvență cardiacă vă pot ajuta să vedeți cu exactitate unde vă este ritmul cardiac și pe baza vârstei, înălțimii și greutății dvs.

diferenta intre arsura grasimilor si cardio

Prin utilizarea unui monitor de ritm cardiac, veți obține o idee mai exactă despre locul în care este zona dvs. Acest lucru se datorează faptului că monitorul ritmului cardiac va calcula ritmul cardiac în timp ce vă exerciți și apoi vă va folosi informațiile despre ritmul cardiac pentru a vă calcula zona de ardere a grăsimilor.

Mulți oameni care folosesc un monitor de ritm cardiac pentru prima dată realizează că este posibil ca ei să nu fi lucrat la fel de tare cum credeau ei.

scădere în greutate pe xarelto traducător ardere de grăsime

Acordați o atenție deosebită și provocați-vă în siguranță. Monitorii cu ritm cardiac care utilizează o curea de piept sunt puțin mai exacți decât brățările sau ceasurile. Testul VO2 max volumul pe ritm de ardere a grăsimilor, oxigen și maxim va înregistra cu exactitate capacitatea organismului de a transporta și de a folosi oxigen în timpul exercițiilor fizice.

Epuizezi micile celule asemanatoare balonului care tin grasimea. Celulele sunt încă acolo care așteaptă să se umple din nou. Implicația este că creșteți, de asemenea, rata la care utilizați energia la bord. Multe studii par să valideze această presupunere. Beneficiezi de o muncă mai grea, iar ritmul pulsului mai mare pare a fi bun pentru sănătatea și circulația arterelor.

Acest test cere participantului să meargă pe o banda de alergat sau să folosească o bicicletă și să respire într-o mască de față care măsoară oxigenul și nivelurile de dioxid de carbon pe măsura creșterii frecvenței cardiace. Aceste informații pot fi apoi utilizate pentru a determina la ce nivel al ritmului cardiac ardeți cele mai multe grăsimi și calorii din zona dvs.

Faceți acest lucru pentru a pierde în greutate acasă în 20 de zile. Exercițiu la domiciliu

Testul VO2 Max este considerat una dintre cele mai exacte și mai fiabile metode de testare pentru fitness cardiovascular [6]. Puteți lua un test VO2 max ritm de ardere a grăsimilor o sală de gimnastică, la unele laboratoare și la cabinetele medicilor particulari.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Acesta este cel mai puțin tehnic dintre toate modurile de a vă determina zona de ardere a grăsimilor. Testul de conversație necesită să vorbiți în timpul exercițiilor fizice și în funcție de cât de vânt sunteți, puteți determina dacă trebuie să măriți sau să micșorați intensitatea antrenamentului dvs.

Dacă poți să vorbești cu ușurință, atunci nu lucrezi prea mult.

pierderea în greutate uv ajută tirozina la scăderea în greutate

Ar trebui să puteți spune o scurtă propoziție fără probleme. Cap 2 Aplicarea zonei dvs. Alegerea unei combinații de exerciții cardio moderate și de intensitate ridicată va aduce cele mai bune rezultate.

Acest lucru va fi valabil mai ales dacă obiectivul dvs.

breton slăbit scăderea în greutate băutură de stimulare

Activitățile pot include: jogging mai lent, ciclism sau înot. Cu toate acestea, aceasta va fi diferită pentru toată lumea. De asemenea, alegeți unele activități cardio care se încadrează într-o gamă de intensitate ridicată.

Don't treat your body as a black-box. Take control of your health and start now!

Deși acest lucru scade din zona dvs. De asemenea, intenționați să atingeți minimum de minute de activitate cardio intensă moderată în fiecare săptămână.

Pierderea in greutate este simplu mananca mai putin povești de succes pentru pierderea în greutate huel

Este importantă încorporarea rezistenței sau a formării de rezistență în programul săptămânal de exerciții fizice. Acesta ajută la construirea și tonul muscular în plus față de creșterea metabolismului dvs.

am nevoie de ceva care să mă ajute să slăbesc băutură cu ardere grasă

Este crucial să păstrați și să câștigați mușchii în timp ce pierdeți masa de grăsime. Includeți formarea de forță cel puțin două zile pe săptămână timp de cel puțin 20 de minute. Dacă sunteți interesat de zona dvs.

Alternarea intensității ridicate și scăzute a mișcării, exact așa este HIIT

Ele vă pot ajuta să găsiți zona de ardere a grăsimilor și să vă ajutați să creați un antrenament adecvat care să utilizeze aceste informații.

Discutați cu antrenorul sau antrenorul despre obiectivele dvs.

  • Purtarea senzorului de ritm cardiac Umeziţi suprafeţele cu electrozi ale curelei.

Este o pierdere în greutate? Creșterea masei musculare? Acest lucru îi va ajuta să-și adapteze programul pentru a vă satisface nevoile. De asemenea, întrebați cum puteți utiliza zona dvs.

Nivelul de efort este corelat cu pulsul cardiac. Centura de puls ar trebui sa se vândă în farmacii. La niveluri de intensitate redusă a efortului, corpul nostru consumă în principal grăsimi.