Cele mai citite articole Timpul.md

Cum să slăbești 60 de ani

cum să slăbești 60 de ani

Ai urmat multe diete, dar, atunci când cum să slăbești 60 de ani întrerupt, kilogramele s-au depus la loc. Te-ai gândit însă că fiecărei vârste i se potriveşte un anumit regim alimentar? Alege dieta în funcţie de anii pe care-i ai!

  • Cum să arzi grăsime pe quads
  • Ai trecut de 40 de ani? Iată dieta care te menţine! | Femeia
  • Slabire praga

Limitează-ţi ieşirile în restaurante de tip fast food, mergi doar o dată la două săptămâni şi atunci comandă-ţi un hamburger cu salată şi un suc dietetic.

Dacă mănânci la cantina facultăţii sau cea de la serviciu, alege-ţi un meniu complet care să conţină carne sau peşte, legume şi pâine integrală.

cum să slăbești 60 de ani

Când ţi se face foame între mese este bine să ai la îndemână o gustare preparată de acasă  pentru a evita să-ţi cumperi alimente nesănătoase covrigei, biscuiţi sau chipsuri. La cină renunţă la pâine şi mănâncă legume şi fructe. Optează pentru cele conservate sau pentru cele de sezon care sunt mai ieftine.

  1. Printre riscurile cele mai raspandite pentru persoanele ajunse la o anumita varsta, colesterolul este un aspect foarte important, care trebuie tinut sub control.
  2. Cele mai bune măsurători ale corpului pentru a urmări pierderea în greutate
  3. Joi, 01 august

În ceea ce priveşte mâncarea preparată sau semipreparată verifică-i cu atenţie conţinutul de grăsime. Cereale cu lapte 40 g cereale integrale şi ml lapteun fruct sau o felie de pâine cu şuncă presată.

cum să slăbești 60 de ani

Un iaurt natural degresat, un fruct sau ml suc natural de fructe. Un sendviş cu 80  g de pâine, 2 felii de jambon, 30 g brânză degresată, un fruct.

  • Îți pierzi grăsimea atunci când poți
  • Schimbări de dietă după 60 de ani | Romania Libera
  • Lumi cel mai puternic arzător de grăsimi

Atunci când pui în farfurie, ţine cont că  porţiile voastre nu trebuie să fie egale. Încearcă să le înlocuieşti cu un compot sau cu iaurt.

cum să slăbești 60 de ani

Atunci când serveşti la masă ai grijă ca porţia ta să fie mai mică decât cea a partenerului. Îţi creşte pofta de mâncare Diminuarea estrogenilor îţi creşte apetitul, mai ales pofta de a mânca între mese.

Alege dieta în funcţie de anii pe care-i ai!

Deşi mănânci la fel ca înainte, te îngraşi mult mai uşor. Organizează-ţi micile capricii Pentru a nu te simţi frustrată după o masă copioasă, controlează mai bine ceea ce mănânci.

Dieta recomandată Atenţie! Alimentele scrise cu albastru sunt permise doar o singură dată pe săptămână.